12 Aralık 2016 Pazartesi

NUXE ONARICI DUDAK KREMİ 💋


привет! Merhaßa ! Daha önce kuru yağını kullandığım markanın şimdide  popülerite olan bu minnak minnoş dudak ürününü almaya karar verdim.Bakalım beğenmişmiyim ? .💁💬

 İçeriğinde;Bitkisel içeriğe sahip olduğunu 
ve akasya balı*shea yağı*bitkisel yağlar*greyfurt esansının olduğu dikkatleri çekiyor.

Açılmadığı sürece 2018 e kadar raf ömrü var açıldıktan sonra 
6 ay içinde bitiriniz göstergesini görüyorsunuzdur .

Kabının şıklığına geeell


Artık bunlarda anlayanlara be  tatlım ;)


Kremden öte yapısı böyle balçık gibi daha doğru bir tanımla maske gibi diyelim.Roaccutane sivilce ilacımdan dolayı dayanılmaz bir hal alan dudaklarım sırasında almaya karar vermiştim.Ama bu dudaklara napsam kâr değil, gece yatmadan önce sürüyorum sabaha yumuşacıkk süper ama,oglene doğru gene aynı gene kuru. Ürünle değil dudaklarımın kuruluk oranının fazla olmasıyla alakalı,tedavi bittikten sonra daha net anlayacağım etkisini ama kesinlikle sevdim! Kokusu portakallı kek gibi çok freş çok yenilesi kokuyor.💜 Böyle parmağıma alıyorum hatta bu fotografta aldığımın 3 mislını alıp dudaklarıma kalıp halinde sürüyorum ohh miss,! sabaha emmiş oluyor ve en azından o kuru haline göre daha güzel oluyor duduşcuklarım.

Acıyan çatlamadan dolayı gergin olan dudaklarımı rahatlatıyor en azından.Ama kesinlikle günlük olarak kullanıma uygun değil bu benim görüşüm.İlk sürüldüğünde pütürdek bir yapısı oluyor peeling yapıyormuşcasına sanki daha sonradan o tanecikler normale dönüşüyor.15 gr olduğuna bakmayın,onca gündür kullanıyorum vede bolca kullanmama rağmen banamısın demedi halen çukur oluşturamadım. Ben eczanenın birisinden 17 tl gıbı bır fiyata aldım,sanırım  başka yerlerde dahada uyguna satılabiliyormuş,normal asıl fiyatı 24 diye biliyorum.Ha süper sevdim mi öyle dedikleri kadar tekrar alınası kadar gibi gibi,hayır ! Yani sevdim ama yine satın alacak kadar değil.Cam kutusu olması açısından hoşuma gitti,birde katı oluşundanmıdır nedir,hijyenık olup olmama konusu bu sefer beni rahatsız etmedi. Fiyatıda sonuna kadar değer,çünkü kolay bitirebileceğimi düşünmüyorum.


Sizler daha önce kullandınız mı ? Memnun kaldığınız en iyi lip balmınız hangisi mesela.


ڪےevgilerimle <''>



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁