10 Ocak 2017 Salı

PASTEL DAY LONG LİPCOLOR -23-💄


привет! Merhaba! bugün sizlere gotik gotik duran güzel bir rengi olan rujdan bahsedecoğum.Bir o kadarda zor sürülen rujdan❕




Fırçasını seviyorum,yumuşak hafif sert yapısıyla sürümü kolay .


Bir türlü netleyemediğim numarası 🐸




Çok düzgün süremesemde olay budur! 

Day long serisinden şuanda 2 renk mevcut birisi meşhur olan 20 numaralı  rengi diğeride bu. 20 numarayı severek kullanıyorum çok aşırı söylendiği kadar kalıcı değil tabikide fakat diğer mat likit rujlara göre gayet iyi! Kokusu kremsi vanılyamsı sanki tam tarif edemeedim ama hoş,en azından midemi note rujları gibi bulandırmıyor! Note 'un mat rujlarının kokusu falan hiç hoşuma gitmiyor. 

Kalıcılık oranını şöyle açıklıyacağım,yağlı ısırmalı yıyeceklerde ortadan silinmeler yaşayabiliyorum,ama hiç birşey  yemediğim sadece içecek abur cuburla günümü geçirdiğim zamanlarda pörfekto! 👶 Bu rengi son zamanlarda kullanamıyorum tabikide dudaklarım daha bi kuruduğu için arka plana attım birazcık,hatta okadar arkaya attım ki arkadaşıma hediye olarak verdim gitti :*D  Mat rujlarıda seviyorum,ama nem veren hafif parlak saten duran rujlarada bayılıyoree.. 

Çokmu matlaştırıp kurutuyor dudağı;? Evet. ve sanırım bu olay koyu renklerde daha fazla,renk yoğunluğundan ötürü belkide,çünkü 20 no' da kurutma olayı bu renkteki kadar yok!  15 de beğenilen bir renk olmasına rağmen bana çok kahve geldiği için çok alma yanlısı olmadım açıkcası çok kullanabileceğim bir renk değil kendileri. Sürümü kolay ve yumuşacık,birkaç sanıye içinde matlaşıyor farklılaşıyor. Kısacası sevdim ben bu minnoşu tavsiye ediyorum,belli başlı güzel renkleri var zaten.Fiyat olarak normal haliyle almayın bana sorarsanız okadarda değer bir ruj değil 11,15,17 ye düşebiliyor görürseniz bir bakın derim.


丂 e v g i l e r💗


3 yorum:

  1. Şimdi numarasını hatırlayamadım ama daha açık bir tonu kullanıyorum ve çok memnunum. Pastel'in matlarını sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Bir ara pastel bu urunu cikardiginda kapis kapis gidiyordu, istedigim rengi almak icin yetisemiyordum bile 😂 gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  3. Sevda:Muhtemelen şu somonumsu nude simli gibi olan rengi olabilir,evet oda güzel . Bende çokkca hemide (:

    Ayça:Hala üylede işte çaktırma karaborsa gibiler ya herkes 15 20 için geliyor mağazalara :DD çokk Teşekkürler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁