11 Mart 2017 Cumartesi

LA ROCHE-POSAY 50+ GÜNEŞ KREMİ 🌞


Selam güzeller!Güneşin yüzünü yavaştan yavaştan göstermeye başladığı şu zamanlarda dikkatli olmak gerektiğinin ve güneş kreminin ne derece çok derece önem taşıdığının gerekli olduğundanda bahsetmek isterim.💋




Güneş alerjisine yatkın ,hassas ciltlerin ve yoğun güneş ışığına maruz kalan ciltler için kullanır,yüz için kullanılır. Uygulama sonrası tende hissedilmez ve yağlı his bırakmaz.



Ambalajın değişikliği farklılığı (: Aslında çıt çıt lı kapaklar oluyorya hani daha kolayıma gidiyor. Bu çevrilerek açılan kapağa sahip. Güneş kremi kullanmanın yararlarını  biliyordum ama kullandığım ilaç sayesinde tekrar bi depreşti anılar. Bu marka'nın neyini kullandıysam asla dokunmadı cildime aksine çok iyi geldi,kremide keza öyle,aşırı bir sivilce çıkarımı yapmıyordu tek tük haricinde. Ama şunu farkettim herkezin cildi niveaların loreallerın temizleme jellerini kaldıracak diye bir kayde yok benimkisi kaldırmıyor! Yine bu markanın temizleme jeliyle yola devam edeceğim.Sempatiğim yani Lrp 💜ben :-D 

Gel gelelim bu güneş kremine ; Emilimi çok iyi,emılım konusunda bir sıkıntı yaşamıyorum.İlk başlarda ve hala ara ara olmak üzere cildimde yanma meydana geliyor,sanıyorum artık iyice cildim soyulduğu için tee derinleremi iniyor noluyorsa.Belkide içindeki alkol denat yüzündendir kim bilir :-/ Alkol olmasaymış iyimişti...Beyazlık bırakmıyor,yağlı hissi yok fakat yumuşaklık ve elımı dokunduğumda o krem hissini hissediyorum.Elimle yüzümü parmaklayıp kontrol ettiğimde yağ gibi değil ama deriyle bırlıkte mat bir krem hissi geliyor. 

Çıkan sivilce izleri duruyor yüzümde özellikle çene bölgemde yoğun olmak üzere yanaklarda ve kaş bölgesinde birkaç tane iz var. Ama neyi önledim güneş kremi kullanmanın amacı leke ve olası renk değişikliğiydi.Bu ikisinden birisi çok şükür hiç olmadı.Şuan bitmek üzere, baya bir bereketliydi kendileri.Sevenide var sevmeyenide var güneş kremini,cilt tipinizi çok iyi tespit etmeniz lazım ki dokunmasın,birde içeriği iyi inceleyiniz.

Parfümsüz ve parabensiz olması yönünden hoşuma gitti ayrıcanada, parfüm kokan şeyleri yüzüme sürmeyi istemiyorum açıkcası. Tamam kötüde kokmasın kullandığımız ürünler fakat güzel bir kokusuda olmasın bence normal olsun. Buda normallerden birtanesi.Açıldıktan sonra 1 sene ömrü var, hergün kullandım ve zaten topu topu 5 ay oldu halen dipte var. Öyle azda sürmedim ha,daha ne olsun,hemencecikte bitmedi.




Sormak istediğiniz soru sual vs..olursa sakın çekinmeyin yazın sorun anacım.
Herkese iyi haftasonları dilerim.💙👋

ڪےevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁