1 Kasım 2017 Çarşamba

KRAUTERHOF ANTİ-CELLULİTE GEL !


Selam! Selülit şikayetleri hemen hemen herkesin dert yandığı bir konu sanırım. 
Birisinin yazısında okumuştum yada duymuştum  sürdüğü bölgeyi incelttiğini söylemişti,sırf bu yüzden birde karın bölgesine kullanmak için almıştım aslında.Herkesde etkisi farklıdır bendeki ne oldu dersiniz . ⤭⤵




Almancamı konuşturamadım şurada bilenler kendine saklasın diye 🙈



Ahanda türkçesi en bi açıklamalısından💁☝


Kıvamı ve rengi böyle,açık sarımsı kayganımsı bir jel aslında.Sürdüğüm zaman kolayca dağılabiliyor,emiyor yedirilmesi ise hızlı oluyor.Bacak bölgesi olsun karın bölgesi olsun sürdüğüm andan itibaren daha 1 dakika olmadan cayır cayır yanmaya başlıyorsunuz.Müthiş bir sıcaklık ferahlık eşliğinde yanma seansımız başlıyor.Kışın güzel oluyor soğuk havalarda ama yazın çokta sempatik gelmiyor 😊 

Yalnız kısa küçük ama önemli bir Dip Not : Yanmanın ve etkinin gerçekleşmesi için ya duş alıp vucudunuzu peelınglemeniz yada keselemiş olmanız gerekiyor,veya sabun fark etmez.Yada her uygulamadan önce o bölgeyi güzelce ıslak mendille silmeniz lazım .Yoksa denediğim için söylüyorum,2.gün uyguladığımda hiçbir his yanma olmadı. 

Bir süre devam ettim ara ara uyguladım bazende,hatta eda taşpınar fırçasıyla fırçalayıp denedim. Öylede güzel oldu,farklı bir etkisi var bu jelin aslına bakarsanız,beğendim ama düzenli kullanmak bir süre sonra eziyet oluyor.Hergün o bölgenin temiz kalması gibi vs..
Ciddi faydalarini gorebilirsiniz ama çünkü bütün herşeyi harekete geçiriyor o yanmanın etkisi güzel yani.

Şimdilerde süresi geçti belki etkisini kaybettiğini düşünüyorum o yüzden süresinide geçirttirmeden güzel bir şekilde uygulamaya bakın.Sıkılaştırıcı krem losoyon türevleri daha ilgimi çekiyor sanırım benim.Tekrar alıp deneyeceğim bir ürün değil.


ڪےevgilerimle 

4 yorum:

  1. aynen bu tarz ürünlerde süre önemli..

    YanıtlaSil
  2. Öyleymiş bende sonradan farkettim :(

    YanıtlaSil
  3. Çok üşeniyorum bu tarz ürünleri kullanmaya :)

    YanıtlaSil
  4. Ciltte hiç üşenmem ama bu urunde bende üşendım accık kı bozulma noktasına getırmişim :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁