3 Aralık 2017 Pazar

MAYBELLINE BIG EYES MASKARA


Selam ! Muhtemelen hiç görmediniz veya çok az kişilerde denk geldiğiniz bir rimelin güzel hikayesi 😇



Çift taraflı her 2 tarafıda kıl fırçadan oluşan bence güzel bir maskara..


Rimelsiz hal !

☝👇1 kat uygulanmış hal.


☝👇2 kat uygulanmış hali!


Tabıkı ben 2 kat uygulanmış halini daha bir sevdim ve gördüğünüz gibi inanılmaz bir yoğunlukla çoğunlukla durduğunu görüyoruz.Tamda yansımadı fotograflara ama birbirine çok yapıştırmadan güzel bir şekilde fırçaları kirpiklerimi kavrıyor.Gün içindede dökülme yapmıyor,ve son zamanlarda şunu anladım eve geldiğimde rimelimi temizlerken çabuk ve kolayca uğraştırmadan çıkması benim için önemli bir boyut.Bu rimeldede bunu gördüm akma dökülme yok fakat kolaycada çıkıyor kirpiklerimden.

Benım bır arkadaşım getirmişti bu rimeli,bulgarıstan tunus olabılır şuan net hatırlamıyorum 1 sene oldu neredeyse :) Ama hemen hemen heryerdede vardır diye düşünüyorum rimel için en azından dış ülkeler için böyledir. Görürseniz giden arkadaşlarınız varsa isteyin bi derim ben, fiyatıda 20-25 tl falandı,daha fazla değildi.


ڪےevgilerimle 
🎈

2 yorum:

  1. Evet burada tam yansıtamasamda maybellıne black dramaya aşırı benzeyen bir maskara kendısı :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁